Over Stringweb

Stringweb is in 2008 opgezet door gitaarfanaten met een professionele, geschoolde achtergrond in de muziek.

We zijn begonnen door ons met name te richten op de verkoop van gitaarsnaren.

Inmiddels is ons assortiment zodanig uitgebreid dat we niet alleen voor gitaristen allerlei accessoires verkopen maar ook voor andere muzikanten een groot aanbod hebben.

Bij Stringweb kunt u 24 uur per dag, 7 dagen in de week bestellen.

Service, klanttevredenheid en snelle levering vinden wij erg belangrijk.

 

Bestellen Bij Stringweb

 
Als u op zoek bent naar een specifiek artikel is het mogelijk om via de zoekfunctie het artikel te vinden.

 

Hoe plaatst u een bestelling?

Er zijn twee mogelijkheden:

1)    U kunt eenmalig een aankoop doen; Uw gegevens worden alleen gebruikt voor het afhandelen van deze bestelling.

2)    U kunt een account aanmaken; Als u een account aanmaakt kunt u de status van uw bestelling volgen, vorige bestellingen bekijken en eventueel opnieuw bestellen en u komt in aanmerking voor kortingsacties en aanbiedingen speciaal voor vaste klanten.

 

Wachtwoord vergeten

Als u uw wachtwoord niet meer weet kunt u op de inlogpagina op “wachtwoord vergeten” klikken. U ontvangt dan een email met het door u opgegeven wachtwoord.

Let op: het kan voorkomen dat deze mail in uw spamfilter terecht komt.

 

Wijzigen van uw gegevens

Het wijzigen van uw gegevens kunt u doen als u bent ingelogd.

Ga dan naar “Account gegevens” en “Adresboek” om uw gegevens te wijzigen.

 

Een actiecode gebruiken

Het kan zijn dat u van ons een actiecode heeft ontvangen.

Deze kunt u gebruiken voor extra korting bij uw bestelling. U dient dan de actiecode  in te voeren bij de betaling. De korting wordt dan direct van het totaalbedrag afgehaald.

 

Bestelling annuleren

Het is mogelijk om een geplaatste bestelling te annuleren. Dit kan alleen als uw bestelling nog niet is verzonden.

Stuur een mail naar info@stringweb.nl met het ordernummer en de reden van annulering.

Binnen enkele werkdagen zal het betaalde bedrag teruggestort zijn op uw rekening.

 

Retourneren

 

Dit is ons retouradres:

Stringweb

Sint Bonifaciuslaan 55

5643NB Eindhoven

 

Een artikel retourneren

U kunt een artikel binnen 14 dagen naar ons retour zenden.

Retouren dienen van te voren gemeld te worden via een mail naar info@stringweb.nl.

Graag de reden van retourneren vermelden zodat wij onze diensten kunnen verbeteren. En ook graag een foto toevoegen als het gaat om een defect.

Artikelen zoals koptelefoons, oordopjes en in-ear-headsets kunnen om hygiënische redenen niet geruild worden.

Bij het retourneren is het van belang dat u het artikel in de originele verpakking verzendt.

Zodra het artikel bij ons binnen is wordt dit gecontroleerd. Als het in goede staat en originele verpakking bij ons binnen is wordt het aankoopbedrag van het artikel / de artikelen teruggestort op uw rekening.

Let op dat u bij het geretourneerde artikel uw bestelnummer vermeldt zodat we na kunnen gaan om welke bestelling en klant het gaat.

    

Defect artikel

Stringweb geeft haar klanten 1 jaar garantie op alle aangekochte artikelen.

Als een artikel defect is dient u een mail te sturen naar info@stringweb.nl. We ontvangen dan graag hierbij een foto van het defect zodat we deze alvast op deze manier kunnen beoordelen.

In overleg met ons kan het defecte artikel geretourneerd worden en zullen we u een nieuw exemplaar toezenden, repareren of terugbetalen als het defecte artikel in goede staat en originele verpakking bij ons is binnen gekomen.

Let op dat u bij het artikel uw bestelnummer vermeldt zodat we na kunnen gaan om welke bestelling en klant het gaat.

Indien het defect aan het artikel te wijten is aan val-, stoot- of waterschade, oneigenlijk gebruik of het defect binnen de te verwachten periode bij normaal gebruik van het artikel ligt, kunt u geen aanspraak maken op gratis reparatie of vervanging.

We bekijken dan het defect en stellen een offerte op voor het repareren van het artikel. U kunt dan bepalen of u akkoord gaat met deze offerte en het artikel wilt laten repareren of dat u afziet van verdere afhandeling. Indien u afziet van verdere afhandeling kunt u het artikel terug krijgen. De verzendkosten zijn dan voor uw rekening.

 

Terugstorttermijnen

Als u betaald heeft met iDEAL of vooruitbetalen, dan kunt u het betaalde bedrag binnen 3 werkdagen na verwerking van de retourzending of annulering op uw rekening verwachten.

Indien u betaald heeft met uw creditcard dan kan de verwerkingstijd 3 weken zijn.

We streven ernaar de terugbetaling zo snel mogelijk te voltooien.

 

Verzenden

 
 

Verzend- / Handelingskosten:

Bestelt u op werkdagen voor 17.00 uur en betaalt u met iDEAL dan zal uw bestelling dezelfde dag nog verzonden worden.

Binnen Nederland:

- Kleine zendingen: bubbelenvelop €2,95
- Pakketzendingen: pakket €7,50

  

Verzenden buiten Nederland (binnen Europa):

- Kleine zendingen: bubbelenvelop €4,50
- Pakketzendingen: pakket €9,50

 

Track & Trace
Bij een pakketzending ontvangt u automatisch een email met daarin de Track & Trace gegevens van PostNL of DHL.
U kunt op deze manier uw pakket volgen.

De shop berekent automatisch de geschikte verzendmethode, afhankelijk van het gewicht en grootte van het product.

Pakketzendingen binnen Nederland worden normaal gesproken de werkdag (of zaterdag) na verzending bij u aangeboden.

Let op dat PostNL niet bezorgt op maandag. 

 

Stringweb is niet verantwoordelijk voor de daadwerkelijke levertijd van PostNL en/of DHL.

PostNL en DHL geeft aan de volgende (werk)dag te leveren maar dat kan ooit door omstandigheden vertraagd worden.

 

 

Stringweb is ingeschreven bij de Kamer van Koophandel: 17230654

Ons BTW nummer is NL001685071B93.

Heeft u vragen dan kunt u ons bellen of mailen.

info@stringweb.nl

Tel: 040-8426788