Bestellen bij Stringweb

Als u op zoek bent naar een specifiek artikel is het mogelijk om via de zoekfunctie het artikel te vinden.

 

Hoe plaatst u een bestelling?

Er zijn twee mogelijkheden:

1)    U kunt eenmalig een aankoop doen; Uw gegevens worden alleen gebruikt voor het afhandelen van deze bestelling.

2)    U kunt een account aanmaken; Als u een account aanmaakt kunt u de status van uw bestelling volgen, vorige bestellingen bekijken en eventueel opnieuw bestellen en u komt in aanmerking voor kortingsacties en aanbiedingen speciaal voor vaste klanten.

 

Wachtwoord vergeten

Als u uw wachtwoord niet meer weet kunt u op de inlogpagina op “wachtwoord vergeten” klikken. U ontvangt dan een email met het door u opgegeven wachtwoord.

Let op: het kan voorkomen dat deze mail in uw spamfilter terecht komt.

 

Wijzigen van uw gegevens

Het wijzigen van uw gegevens kunt u doen als u bent ingelogd.

Ga dan naar “Account gegevens” en “Adresboek” om uw gegevens te wijzigen.

 

Een actiecode gebruiken

Het kan zijn dat u van ons een actiecode heeft ontvangen.

Deze kunt u gebruiken voor extra korting bij uw bestelling. U dient dan de actiecode  in te voeren bij de betaling. De korting wordt dan direct van het totaalbedrag afgehaald.

 

Bestelling annuleren

Het is mogelijk om een geplaatste bestelling te annuleren. Dit kan alleen als uw bestelling nog niet is verzonden.

Stuur een mail naar info@stringweb.nl met het ordernummer en de reden van annulering.

Binnen enkele werkdagen zal het betaalde bedrag teruggestort zijn op uw rekening.

 

Advies nodig?

U kunt ons altijd bellen of mailen voor advies en staan graag voor u klaar om u te helpen.

U kunt bellen naar 040-8426788 of een mail sturen naar info@stringweb.nl