Retourneren
Dit is ons retouradres:
Stringweb
Sint Bonifaciuslaan 55
5643NB Eindhoven
Een artikel retourneren
U heeft minimaal 14 dagen de tijd om de retour te melden. U dient het artikel daarna binnen 14 dagen naar ons retour te zenden.
Retouren dienen van te voren gemeld te worden via een mail naar info@stringweb.nl.
Graag de reden van retourneren vermelden zodat wij onze diensten kunnen verbeteren. En ook graag een foto toevoegen als het gaat om een defect.
Artikelen zoals koptelefoons, oordopjes en in-ear-headsets kunnen om hygiënische redenen niet zo maar geruild worden. Daarvoor geldt dat het verzegeld dient te worden verzonden. Het herroepingsrecht vervalt bij het verbreken van de verzegeling na ontvangst.
Bij het retourneren is het van belang dat u het artikel in de originele verpakking verzendt.
Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Zodra het artikel bij ons binnen is wordt dit gecontroleerd. Als het in goede staat en originele verpakking bij ons binnen is wordt het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder.
Let op dat u bij het geretourneerde artikel uw bestelnummer vermeldt zodat we na kunnen gaan om welke bestelling en klant het gaat.
Defect artikel
Stringweb geeft haar klanten 1 jaar garantie op alle aangekochte artikelen.
Als een artikel defect is dient u een mail te sturen naar info@stringweb.nl. We ontvangen dan graag hierbij een foto van het defect zodat we deze alvast op deze manier kunnen beoordelen.
In overleg met ons kan het defecte artikel geretourneerd worden en zullen we u een nieuw exemplaar toezenden, repareren of terugbetalen als het defecte artikel in goede staat en originele verpakking bij ons is binnen gekomen.
Let op dat u bij het artikel uw bestelnummer vermeldt zodat we na kunnen gaan om welke bestelling en klant het gaat.
Indien het defect aan het artikel te wijten is aan val-, stoot- of waterschade, oneigenlijk gebruik of het defect binnen de te verwachten periode bij normaal gebruik van het artikel ligt, kunt u geen aanspraak maken op gratis reparatie of vervanging.
We bekijken dan het defect en stellen een offerte op voor het repareren van het artikel. U kunt dan bepalen of u akkoord gaat met deze offerte en het artikel wilt laten repareren of dat u afziet van verdere afhandeling. Indien u afziet van verdere afhandeling kunt u het artikel terug krijgen. De verzendkosten zijn dan voor uw rekening.
Terugstorttermijnen
Als u betaald heeft met iDEAL of vooruitbetalen, dan kunt u het betaalde bedrag binnen 2 tot 14 werkdagen na melding van de retourzending of annulering op uw rekening verwachten.
Indien u betaald heeft met uw creditcard dan kan de verwerkingstijd wat langer zijn.
We streven ernaar de terugbetaling zo snel mogelijk te voltooien.